Content Marketing-hyllest til Carlsen og Nygaard-Hansen

Preben Carlsen i Trigger og Hans Petter Nygaard-Hansen i Komfrem ble hedret som Årets Thought Leaders i Content Marketing Awards.

74371 43633 original
Thought Leaders: Hans Petter Nygaard-Hansen og Preben Carlsen. Foto: Esben Johansen

I går kveld gikk årets Content Marketing Awards av stabelen, og prisutdelingen ble avsluttet med at Trigger-gründer Preben Carlsen og Hans Petter Nygaard-Hansen i Komfrem ble hedret med kveldens gjeveste pris som Årets Thought Leaders.

Content Marketing Awards ble arrangert for andre år på rad, og i år var det Joe Pulizzi, en pioner innenfor moderne innholdsmarkedsføring, som delte ut prisen for Årets Thought Leaders til Carlsen og Nygaard-Hansen.

– Ekte tankeledere er sjelden vare, og deres stemmer blir hørt igjen og igjen innenfor sine fagfelt, på sine blogger, gjennom sine bedrifter, på foredragsarenaer og i media. Og selv om ekte tankeledere er vanskelig å finne, så fant juryen ikke mindre enn to vinnere i år, sa Pulizzi da han delte ut prisene

Ifølge arrangørene er Årets Thought Leader den gjeveste prisen som går til personer som har utmerket seg ekstraordinært innenfor faget eller som har tatt en sterk posisjon innenfor sin bransje. I kategorien var ni kandidater nominert.