GK seks ganger nominert i innholds-VM

Geelmuyden Kiese har seks arbeider på shortlist i The International Content Marketing Awards.

78728 66eaf original
Skjermbilder fra «Pridebeat» for Flytoget, der byrået har laget et musikkstykke basert på hjerterytmene fra par som kysser hverandre.

Av syv norske jobber på shortlist til «The International Content Marketing Awards» sikret GK seg hele seks stykker. CMA er verdens største konkurranse innen content marketing, og prisutdelingen går av stabelen i London i november.

GK kjempet om nominasjonene med over 450 bidrag fra 103 andre byråer fra hele verden. To arbeider for DNT, to arbeider for Flytoget og en kampanje for YS resulterte i seks nominasjoner.

Den syvende norske nominasjonen i konkurransen gikk til Redink i kategorien Best Use of Photography for nettsiden til Coop Mega.

– Det er først og fremst gøy at kunder vi jobber så tett sammen med blir shortlisted. CMA er stort for alle som brenner for content marketing. Vi er veldig spent på prisutdelingen og håper selvfølgelig å komme hjem med mange priser i sekken. Og med seks prosjekter på listen er vi også det norske byrået som i hovedsak skal forsvare de norske fargene. Det er vi veldig stolte av, sier Morten Hofgaard Jørstad, administrerende direktør i Geelmuyden Kiese Norge.