#Kjærepappa er LIA-nominert

Care Norges #Kjærepappa-kampanje av Schjærven og Tangrystan er nominert til fem priser i London International Awards. Av øvrige norske jobber er «The Reversed Trailer» for Volkswagen av TRY den eneste.

78731 f019a original
«#Deardaddy, please don't vote for Donald Trump.»

Et snaut år etter at den ble lansert, har #Kjærepappa for Care Norge rukket å vinner priser i konkurranser over hele verden, inkludert Grand Prize i New York Festivals, gull og sølv i Cannes Lions, samt en White Pencil i D&AD.

Nå står London International Awards (LIA) for tur, hvor den er nominert fem ganger. Tre av nominasjonene er i kategorien for produksjon og postproduksjon, hvor den er nominert for kinematografi, regi og klipp. Den er også nominert to ganger i TV/Cinema/Online Film, både for beste tekst og i underkategori for Public Service/Social Welfare.

«The Reversed Trailer», den humoristiske ryggekampanjen av TRY for Volkswagens Trailer Assist-system, er den andre og eneste øvrige norske jobben som er nominert i årets utgave av LIA. Kampanjen, som er en av årets store norske prismagneter, har tidligere vunnet gull og sølv i Gullblyanten, sølv og bronse i Gulltaggen, Gull i Clio, samt fire løver under årets Cannes Lions: gull, to sølv og bronse.

Vinnerne blir annonsert 2. november. Se alle nominasjonene her.