Fra Telenor til Try

TRY styrker satsingen på strategisk rådgivning og innholdsmarkedsføring ved å ansette Catharina Kokkim som seniorrådgiver.

80340 cb220 original
Sindre Beyer og Catharina Kokkim. Foto © TRY

Catharina Kokkim kommer fra stillingen som ansvarlig for innholdsstrategi og innholdsavtaler for Telenor Norges tv virksomheter, inkludert Canal Digital Kabel-tv .

– Mediebransjen er i stor endring og Catharina har sittet tett på den rivende utviklingen som har skjedd innen tv fra jobber i Discovery Networks og Canal Digital/Telenor, og som informasjonssjef med ansvar for mediekontakt. Denne kombinasjonen av kunnskap og erfaring opplever vi at stadig flere av våre kunder etterspør, derfor er vi glade for å få Catharina med på denne reisen, sier Sindre Beyer, leder av enheten for rådgivning og innholdsmarkedsføring i TRY.

– Kommunikasjonsfaget har aldri vært mer spennende enn det er i dag. Digitalisering og ny teknologi, endringer i mediebransjen og økt makt til forbrukerne, har ikke bare skapt utfordringer og behov for å tenke nytt. Det har rett og slett banet vei for en rekke nye muligheter for å nå frem til kundene, og det har ført ulike kommunikasjonsfelt og metoder tettere på hverandre, sier Kokkim.

Satsing på innholdsmarkedsføring

TRY har jobbet med en rekke store kunder med prosjekter på innholdsmarkedsføring. Sist gjennom Statoils storsatsing «Når gode råd er unge» i samarbeid med Aftenposten, hvor selskapet ber om råd fra yngre mennesker. Ifølge TRY er det dette markedet byrået nå ønsker å satse enda mer på gjennom ansettelsen av Kokkim, som har bred erfaring fra dette i Telenor.

TRY-gruppen består i dag av selskapene TRY reklamebyrå, techbyrået APT, performancebyrået OPT og reklamebyrået POL.