Digital ekspert til TwentyThree

Videomarkedsføringsselskapet TwentyThree henter inn Christian Lund fra Nordisk Film.

TwentyThree har ambisjoner om å bli den førende videomarketing-plattformen både i USA og Europa. Med seriegrunder og administrerende direktør Thomas Madsen Mygdal i spissen, henter selskapet inn Christian Folden Lund for å styrke teamet.

Folden Lund kommer fra Nordisk Film, hvor han var digital direktør og var med på å bygge opp selskapets digitale portefølje, blant annet norske Filmweb og billettportalen.no. 

TwentyThree, som har dansk opprinnelse, har til nå fokusert på bruk av video i organisasjoner. Gründerne har ambisjoner om å skape et globalt selskap innen video-marketing. Første skritt var å lansere en helt ny plattform for videomarkedsføring på forsommeren, som gjør det lett for bedrifter å styre video på tvers av alle plattformer som Facebook, YouTube, Twitter og egne nettsider.

– TwentyThree har skapt et solid fundament, og nå er tiden inne til å for alvor skalere både organisasjonen og virksomheten, og det vil jeg være en del av, sier Christian Lund.

TwentyThree åpnet nytt kontor i San Francisco i vår, og skal nå inn i en stor ansettelsesrunde for å møte det voksende videomarketing-markedet.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.