Norges sjømatråd til PR-operatørene
Norges sjømatråd har valgt PR-operatørene som sitt nye kommunikasjonsbyrå i Norge.
PR-operatørene gikk seirende ut av en byråkonkurranse tidligere i høst, og skal bistå Sjømatrådet med å bygge synlighet og begeistring for sjømaten.
– Vi ønsket oss et allsidig byrå som evner å tenke helhetlig, og som har solid forståelse av de ulike kanalene og virkemidlene. PR-operatørene ga et veldig godt inntrykk, og fremstår som kunnskapsrike, kreative og engasjerte. Vi er derfor glade for å få dem med på laget og ser frem til et langt og godt samarbeid, sier Sara Møllebakken, konstituert markedssjef Norge, Norges sjømatråd.
PR-operatørene skal utvikle og implementere kommunikasjonskonsepter og tiltak på tvers av fortjente, egne og betalte kanaler.
– Den norske sjømatnæringen spiller en sentral rolle for nasjonen Norge, og vil bli enda viktigere i årene som kommer. Næringen har mange spennende og sammensatte kommunikasjonsbehov, og vi ser frem til å jobbe tett med Sjømatrådet for å styrke sjømatens posisjon i Norge i årene som kommer, sier Marius Meltvedt, rådgiver i PR-operatørene.