Norges sjømatråd til PR-operatørene

Norges sjømatråd har valgt PR-operatørene som sitt nye kommunikasjonsbyrå i Norge.

PR-operatørene gikk seirende ut av en byråkonkurranse tidligere i høst, og skal bistå Sjømatrådet med å bygge synlighet og begeistring for sjømaten.  

– Vi ønsket oss et allsidig byrå som evner å tenke helhetlig, og som har solid forståelse av de ulike kanalene og virkemidlene. PR-operatørene ga et veldig godt inntrykk, og fremstår som kunnskapsrike, kreative og engasjerte. Vi er derfor glade for å få dem med på laget og ser frem til et langt og godt samarbeid, sier Sara Møllebakken, konstituert markedssjef Norge, Norges sjømatråd. 

PR-operatørene skal utvikle og implementere kommunikasjonskonsepter og tiltak på tvers av fortjente, egne og betalte kanaler. 

– Den norske sjømatnæringen spiller en sentral rolle for nasjonen Norge, og vil bli enda viktigere i årene som kommer. Næringen har mange spennende og sammensatte kommunikasjonsbehov, og vi ser frem til å jobbe tett med Sjømatrådet for å styrke sjømatens posisjon i Norge i årene som kommer, sier Marius Meltvedt, rådgiver i PR-operatørene.  

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.