Inviterer Hyper og OMG Tilbords

Tilbords har levert utstyr til kjøkken og hjem siden 1845. Kjeden har 122 butikker og en nettbutikk. Tilbords har nylig vært på byråjakt. Der traff de Hyper og OMG.

– Blant mange gode byråene som deltok, var Hyper/OMG sterke på flere viktige fagområder for oss: Salg i butikk og på nett, kanalforståelse og CRM. Også internkommunikasjon, forteller Åse Sivertsen, markedssjef i Tilbords.

– Det var åpenbart at de hadde lagt både krefter, tid og sjel i arbeidet med å overbevise oss om at Hyper var et riktig valg. Gjennom grundig og overbevisende forarbeid ble det tydelig hva Tilbords er og bør være, og ikke minst hva vi må jobbe med fremover. Hyper-teamet var tvers gjennom dyktige, og jammen er de ikke skikkelig trivelige også. Ja, og så toppa de hele greia med en usedvanlig treffende og rørende konseptfilm. Solgt!, proklamerer markedssjefen.

– Vi gleder oss til å jobbe videre mot et helhetlig, spisset Tilbords-konsept i alle kanaler. Vi ser frem til grundige analyser, innsiktsbaserte tester og veivalg, spennende diskusjoner, økt salg og preferanser. Og til det som forhåpentligvis blir en enda morsommere arbeidshverdag, avslutter hun.

Legger grunnlaget for fremtiden

Rådgiver og kundeansvarlig i Hyper, Knut Sverre konstaterer at Tilbords har store ambisjoner for sin merkevare. 

– Det at kunden har et så tydelig ønske om å jobbe strategisk og bruke mulighetene som ligger i den digitale transformasjonen til å posisjonere og utvikle seg for fremtiden, gjør dette til en veldig spennende kunde for oss og vår partner OMG. Tilbords var en konto vi hadde svært lyst på, og det var derfor fantastisk gøy å vinne. Vi gleder oss stort til å komme i gang.

Tilbords har signert en rammeavtale med Hyper. Byrået melder at de nå er i en «onboarding»-fase med kunden hvor de legger grunnlaget for et fremtidig, optimalt partnerskap.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.