ROAF valgte Dinamo

16 byråer kjempet i anbudskonkurransen Romerike avfallsforedling IKS utlyste i fjor høst. Kommunikasjonshuset Dinamo gikk seirende ut av konkurransen og er valgt som selskapets nye kommunikasjonspartner.

Romerike avfallsforedling ønsket å samle alle sine reklame- og kommunikasjonstjenester hos én leverandør og valget falt, etter en omfattende anbudskonkurranse, på Dinamo. 

Tjenestene Dinamo skal levere er blant annet strategi, reklame, PR, profileringstjenester, trykkeri, film- og videoproduksjon, foto, brukerundersøkelser og analyse.

– Dette har vært en omfattende og lærerik prosess for ROAF, og vi er svært fornøyd med resultatet. Vi satser på at vi får til ett godt og strategisk samarbeid fremover for å øke kildesorteringen på Nedre Romerike, sier Avdelingsdirektør for Kommunikasjon i ROAF, Hege Fosse-Eriksen.

– ROAF er et offensivt selskap med store ambisjoner. Kildesorteringstallene på Romerike skal øke kraftig i årene som kommer og vi er stolte av den tilliten ROAF viser oss med dette oppdraget. Tanken og forståelsen om at ingenting er søppel, at alt kan brukes og få et nytt liv, er relativt høyt på agendaen hos folk flest og i samfunnsdebatten. Å få bidra til å skape ytterligere engasjement rundt dette sammen med ROAF er en utfordring vi klør i fingrene etter å komme i gang med, sier seniorrådgiver og kundeansvarlig i Dinamo, Elin Ytterdahl Tohje.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.