Feed og TGW slår seg sammen

Design, produkt- og tjenesteutvikling blir samlet i ett miljø når TGW + Feed blir Feed.

De tre designerne Jens Tandberg, Oscar Grønner og Henrik Wold Kraglund startet designbyrået TGW for et snaut år siden, og har allerede tatt et nytt stort skritt.

I digital produkt- og tjenesteutvikling er sterke visuelle identiteter og integrerte merkevarer en stor del av pakka. Feed forsterkes kraftig på dette feltet ved å slå seg sammen med TGW. Feed forblir forøvrig navnet på den nye konstellasjonen.

– Vi sitter med en følelse av å fullføre sirkelen. Feed har bestandig vært visuelt forankret, antakeligvis har alle her på ett eller annet tidspunkt kalt seg designer, forteller senior utvikler Petter Edna.

– Ønsket er å kombinere eksperter på digitale trender, brukeropplevelse og teknisk know-how med nytenkende, omtenksom og solid visuell identitet og design, forklarer daglig leder i Feed, Fredrik Hæreid.

– TGW har primært jobbet med startups og kulturelle kunder. Vi gleder oss til å ta dette et steg videre, ved å integrere vår ekspertise på visuell identitet med brukeropplevelse og teknologi. Vi har samarbeidet med Feed på flere større prosjekter i løpet av det siste året, og det har vært en veldig god kjemi. Både faglig og personlig er vi svært så komplementære. Det føles derfor som en naturlig konsekvens at vi nå slår hodene sammen, sier Henrik Wold Kraglund.

– Feed+TGW blir et sterkt digitalt team som skal skape og formgi merkevarer, produkter og opplevelser for alle slags skjermer. Det blir en kjempespennende tid fremover for oss, avslutter Jens Tandberg.

Feed har gjort oppdrag for kunder som Nordic Choice Hotels, Arcus, Hurtigruten, Goldfish Boat, Legevisitt, Katapult Future Fest, Nedre Foss, coup.no, Apotek1 og Evry.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.