Entur velger Per Høj

Etter en byråkonkurranse med fire tilbydere gjennomført før sommeren, har det knapt ett år gamle selskapet valgt Per Høj som reklamebyrå.

Entur er et 100 prosent statlig eid selskap som jobber for å kople kollektiv-Norge sammen. De skal også drifte billettløsningene og servicefunksjoner for jernbanen i Norge. Dette materialiserer seg blant annet i en app der man kan planlegge, sammenligne og kjøpe reiser på tvers av alle kollektivoperatører i Norge, som buss, tog, ferje, t-bane og trikk. Entur ble etablert 15. oktober 2016, og skal lanseres i løpet de neste månedene. 

– For å bruke et altfor slitt uttrykk så gleder vi oss til å være med på denne reisen. Men akkurat for samarbeidet med Entur er det veldig riktig bilde, sier rådgiver i Per Høj, Sverre Midttun

– Å få være med på å samle reisetilbudet i kollektiv-Norge er ikke mindre enn en formidabel oppgave, som vi virkelig ser frem til å å jobbe med.

Skal bygge merkevaren

Per Høj skal hjelpe til å gjøre Entur kjent og bygge merkevaren. Byrået scoret høyest på alle tildelingskriterier, blant annet team, bredde og forståelse for virksomheten.

– Entur ser frem til å jobbe med Per Høj ved lansering av våre løsninger for kollektivnæringen og de som reiser kollektivt, sier Annette Skaarnæs, som er markedsdirektør i Entur.

–  Vi valgte Per Høj blant annet fordi de viste en god innsikt i vår virksomhet, var entusiastiske på vegne av vårt samfunnsoppdrag og kunne vise til gode resultater for sine kampanjer knyttet til endring av holdninger på vegne av større offentlige aktører i Norge. Deres digitale fokus vil på en god måte støtte opp om Enturs ambisjoner om å være en ledende digital tjenesteplattform i Norge.

Her kan du lese mer om Entur.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.