Grand Prix til GK i innholds-VM

Geelmuyden Kiese gikk helt til topps under The International Content Marketing Awards (CMA) i London.

Geelmuyden Kiese mottok to gull og Grand Prix for «The Truckdriver’s Mother», en kampanje laget for Arbeidstilsynet og Treparts bransjeprogram transport som er rettet mot utenlandske godssjåfører Norge. Det er Kampanje som melder dette

– Grand Prix er fryktelig gjevt å få, spesielt når man er i selskap med digre kampanjer for alt fra Adidas til Harley-Davidson og British Airways. Da er det fryktelig morsomt å lykkes med en jobb for Arbeidstilsynet. Dette er også en jobb jeg, og alle andre som har jobbet med den, er fryktelig glad i og stolt av, sier kreatør Trygve Tønnessen i en kommentar til avisen.

Byrået hadde på forhånd hele tolv nominasjoner i konkurransen. Kampanjen vant sine to gull i kategoriene Best Singular Video og Best Specialist. «The Truck Driver’s Mother» er for øvrig også nominert i årets utgave av Eurobest. 

Her kan du se de øvrige vinnerne i CMA.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.