Knall og fall ble Sølvfisk

Sølvfisken for september går til TRY og TINE for Tinemelk-filmen «Hard Knock Life».

Flere av de siste års kampanjer for Tinemelk har handlet om å minne store og små på at et skikkelig kosthold er viktig for aktive barn. Til årets kampanje valgte TRY å dramatisere at knall og fall er en følge av aktiv lek, og at «kropper i fart trenger riktig påfyll».

Sølvfiskjuryen har følgende vinnerbegrunnelse: 

«Månedens Sølvfisk-vinner starter med knall og fall, men ender i et perfekt nedslag. For selv om budskapet sikter på hjernen, så treffer dramatiseringen midt i hjerterota. Tine og TRY kombinerer nemlig to ting som folk gjerne lar seg sjarmere av: Små, søte barn, og folk som faller og slår seg. Med en låt som minner oss om at livet ikke bare er en lek, det er også en dans på roser.»

Team fra TRY er Jørgen Bøhle Bakke, Ester Hjellum, Helge Gjertveit og Eline Rønneberg Vik. Produksjonsselskapet er Bacon OSL med regissør Martin Werner produsent Ola Narum Berg.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.