Anton Sport velger Frank

Etter en byråkonkurranse i desember er det nå klart at det er FRANK som skal utvikle all kommunikasjon for Anton Sport i tiden fremover.

88006 63b9d original
Inger Føyen, Oscar Michaelsen, Ida Mortensen, Tomas Borgersen, Ida Flikkeid, Gro Anita Staahle (markedsjef Anton Sport) og Ida Mikalsen (prosjektleder Marked Anton Sport)

– Anton Sport har hatt en god utvikling de seneste årene og vi har lagt bak oss nok et år med fin vekst, sier markedssjef Gro Anita Staahle i Anton Sport. – Vi opplever at vi gjør mye riktig med utvikling av butikkene, og har lyktes godt med utvalget av merkevarer og vår satsning på å bygge kompetanse hos de ansatte i butikkene, fortsetter hun.

Nå er tiden inne for å tydeliggjøre kjedens posisjon i markedet.

– Vi ønsker å ta et tydeligere eierskap i rollen som kjeden med mest fagkunnskap og kompetanse, avslutter markedssjefen.

– Kampen i norsk varehandel er knallhard. Heldigvis er det en stadig voksende gruppe forbrukere som verdsetter aktører med verdier som går på tvers av ensidig fokus på rimeligste pris og økt forbruk. Anton Sport er en av disse, sier byråleder i Frank, Oscar Michaelsen.