Fjøsnissen vant Sølvfisken

November-Sølvfisken går til TRY for TINEs førjulskampanje, der selveste Fjøsnissen er ambassadør.

I november lanserte TINE sin største julekampanje noensinne, med Fjøsnissen som ambassadør i alle ledd, inkludert hovedfilmen

– Vi synes han er en svært passende amassadør for både TINE-merket og produktene våre, forklarte markedssjef TINE, Linn Heidi Lunde da kampanjen ble lansert.

– Som oss er Fjøsnissen levende opptatt av at man tar godt vare på dyra og at melken skal være førsteklasses.

Juryen har følgende kommentar:

– Fjøsnissen byr på et sjarmerende budskap i en tid da alle annonsørene synkront er opptatt av å fortelle folk at det snart er jul. Juryen lot seg ikke stresse og er helt enig i at alt ikke trenger å være perfekt. Bortsett fra grøten til Fjøsnissen, da.

Det kreative teamet bak filmen er Lars Joachim Grimstad og Egil Pay. Helge Gjertveit har vært konsulent og Eline Vik prosjektleder. Filmene er produsert av Einar Film & Fortellinger med Aksel Hennie på regi og Guri Neby som produsent. 

Kampanjen har vært å se på TV, kino, sosiale medier, utendørs og i butikk


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.