Hvem fortjener Kreativt Forums kundepris?

Kjenner du til en kunde utenom det vanlige? I forbindelse med Kreativt Forums kundepris under Gullblyanten 2017 ønsker vi tips om en annonsør som har utmerket seg gjennom året som gikk.

Under Gullblyanten deler Kreativt Forum ut en spesialpris til en kunde som gjennom året har vist evne og vilje til å kjøpe annerledes, dristig og uventet reklame.

Dersom du sitter på tips eller har noen tanker om hvem som kunne fortjene denne hedersprisen, tips oss gjerne. Send en e-post til Kreativt Forum ved Benedikte Løvdal.

Det er en pris som blir juryert av årets juryledere og jurypresidenter. I år ser juryen slik ut: jurypresidentene Camilla Bjørnhaug og Preben Moan (TRY), Christian Hygen (SMFB), Mattis Bentzen(GK), Kristine Lillevik (WeOslo), Lars Joachim Grimstad (TRY), Egil A. Andreassen (Fasett) og Heidi Holm (Dinamo).

Tidligere vinnere av Kreativt Forums Kundepris:

• 1994: Oslo Sporveier
• 1995: Norsk Tipping – Lotto
• 1996: Solo
• 1997: IKEA
• 1998: Danmarks Turistkontor
• 1999: VG
• 2000: Freia
• 2001: Audi
• 2002: Fretex
• 2003: OBOS
• 2004: Rema 1000
• 2005: Sørlandschips
• 2006: djuice
• 2007: NetCom
• 2008: Jølstad Begravelsesbyrå
• 2009: Harald A. Møller – Volkswagen
• 2010: Finn.no
• 2011: Norwegian
• 2012: TINE
• 2013: IKEA
• 2014: DNB
• 2015: NSB
• 2016: Freia

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.