NSB og GK er klare for avgang

Geelmuyden Kiese har kapret to store NSB-kontrakter.

NSB-konsernet har valgt Geelmuyden Kiese som samarbeidspartner både på innholdsmarkedsføring og øvrige kommunikasjonstjenester. Partene inngår kontrakter som strekker seg over to år, med opsjon på ytterligere to år. Kontraktene omfatter hele NSB-konsernet, som inkluderer NSB Persontog, Nettbuss, CargoNet og nysatsingen Reiseliv.

PHD er NSB-konsernets nye mediebyrå, mens POL fortsetter som NSBs reklamebyrå. Partner og seniorrådgiver Bård Hammervold i GK er svært fornøyd med fangsten.

– NSB er en av Norges mest kjente merkevarer, og det var en beintøff og profesjonell prosess. At NSB-konsernet velger GK som samarbeidspartner ikke bare på ett område, men på to, viser at vi er i ferd med å lykkes som et integrert kommunikasjonshus, der skillet mellom kommunikasjon, markedsføring og reklame er borte, sier Hammervold.

NSB-teamet fra GK, foran fra venstre: Christopher Amundsen Wand, Bård Hammervold og Jannicke Cecilie Holtedahl. Bak fra venstre. Nina Riibe, Celine Mee Storrvik Lehre, Christoffer Lorang Dahl, Pia Bråthen, Petter Herming og Geir Ove Harnes.

De seneste årene har Geelmuyden Kiese satset mye på å bygge opp kompetanse på reiseliv og turisme. Kontraktene med NSB-konsernet ser Hammervold som nok et eksempel på at denne satsningen begynner å gi resultater.

Vil gjøre det enklere å velge kollektivt

– Dette er spennende tider. Nå endrer transportsektoren seg så raskt at hverdagsreisen til folk flest snart vil se helt annerledes ut. Vi vil gjøre det enklere å velge kollektivtransport ved å sette kunden i sentrum og tilby helhetlige reiser fra dør til dør. GK har et solid team og viser god forståelse for de utfordringene og mulighetene vi står ovenfor, sier Elin Myrmel-Johansen, direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i NSB-konsernet.

Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.