AD til Futatsu Industries

Trygve Sørli (31) forlater TBWA\Oslo etter tre år og begynner som kreatør hos Futatsu Industries.

11254 753f6 original

Futatsu Industries har i det siste fått kunder som Norwegian Broker, Sørlandschips, Ramirent, Synnøve Finden, Mills og Continental dekk. Med en økende oppdragsmengde både innen rådgivning, samt analog og digital konseptjobbing, fortsetter Futatsu derfor å fylle på med flinke folk i Nedre Vollgate, opplyser byrået.

– Trygve er en modig idémaker, en formsterk og nysgjerrig fyr som passer godt i vår åpne måte å jobbe på der alle kreative jobber på samtlige briefer, sier kreativ leder Aris Theophilakis.

– Trygves forsterkning og motstand blir viktig i vår fortsatte leveranse av presisjon og intuisjon, sier han.

Trygve Sørli kommer fra TBWA der han har jobbet som AD i tre år, en jobb han fikk etter utplassering fra Westerdals. I TBWA jobbet han bla med kunder som Nissan, Stokke, Helsedirektoratet, Fargerike, Tryvann, Discovery Channel, Ikano, Xtra Personell og Steen & Strøm. Han har i tillegg mange års erfaring som grafiker.