Ungt, digitalt blod til MediaFront

Tre unge kreatører med digitalt blod i årene har fått utlevert hver sin Mac og stol hos MediaFront.

6032 a5dc4 original

Nina Benedicte Nedreaas (AD) og Mari Formo Kihle (tekst) kommer rett fra Westerdals School of Communication og ansettes som kreativt juniorteam. Johannes Rummelhoff er utdannet AD fra samme skole, og har ifølge sin nye arbeidsplass «en veldreid hjerne for sosiale medier og spillmekanismer.»
– Vi har lenge vært på jakt etter nye talenter som er klare for reisen videre, og vi er utrolig fornøyde med å ha fått disse tre på plass nå. Det er viktig for oss å ha stor bredde i den kreative stallen, så dette lover godt, sier Christian Aune, kreativ leder i MediaFront.

Nina har også en Bachelor i Produktdesign fra Leeds og har bodd i London i to år, hvor hun jobbet med emballasjedesign. Mari har i tillegg til Westerdals studert fotografi og jobbet som freelancejournalist i utlandet. I tillegg til syv gylne utmerkelser fra Gullkalven, har teamet allerede gjort seg bemerket med edelt metall i studentkategoriene i både Gullblyanten og Gulltaggen.

Teamets portofolio kan du se her.

Johannes var innom kunst- og scenografistudier før han endte på Westerdals. Han var engasjert av Hyper Interaktiv i utarbeidelsen av det meritterte ARG-spillet for filmen «Rottenetter». På fritiden deler han ideer og konsepter i The Refinement Club.

MediaFront teller i dag rundt 30 mennesker fra syv ulike nasjoner.

På bildet: Nina med melon, Mari med banan, Johannes med briller. Foto: MediaFront.