Trigger blir enda større

Siden etableringen for to år siden har Trigger gått fra tre til 16 ansatte og bare i 2012 har selskapet vokst med åtte nye personer.

6923 44790 original

Henning Brikt Andersen kommer fra stillingen som kommunikasjonsansvarlig i TV-aksjonen, mens Heidi Holm har vært kommunikasjonsrådgiver og kundeansvarlig i Dinamo PR. Hun har også sittet i styret i Dinamo Norge AS.

– Henning og Heidi får ansvaret for å bygge opp to helt essensielle satsingsområder i Trigger. Heidi skal sørge for å rendyrke vår satsing på konseptutvikling, slik at vi alltid ligger i front på smart kreativitet, mens Henning skal ta oss til nye høyder innenfor fagområdene digital og redaksjonell PR, content marketing og prosjektledelse, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger Oslo.

– Utfordrer som imponerer. Henning Brikt Andersen og Heidi Holm har allerede hatt sine første dager på jobb hos Trigger.

– Helt siden oppstarten har Trigger levert imponerende jobber med svært gode resultater. Nå gleder jeg meg veldig til å være delaktig i den videre utviklingen av selskapet sammen med dyktige kollegaer. Det er forfriskende at Trigger satser på unge talenter som brenner for faget. Det er åpenbart noe kundene våre setter pris på også, sier Henning Brikt Andersen.

Moden for utfordringer.
– Etter over sju fantastiske år i Dinamo, er tiden nå moden for nye utfordringer. I mine øyne er Trigger et av de mest spennende kommunikasjonsmiljøene i Norge, og jeg tar det som en anerkjennelse at de ønsker å ha meg med på laget. Byrået har på kort tid tatt plass som en svært solid utfordrer i bransjen, og jeg er mektig imponert over det de har fått til så langt, sier Heidi Holm.?

Foto: Trigger