Dinamo Magazine vokser fortsatt

Nettan Stubberud har meldt overgang fra Dinamo Reklame til jobben som art director i Dinamo Magazine, etter å ha jobbet med avdelingen et knapt halvår. Med Nettan på laget har Magazine doblet antallet ansatte på ett år.

40711 67f36 original
Nettan Stubberud. Foto: Dinamo Magazine

Nettan Stubberud har tidligere jobbet i reklamebransjen som formgiver i Norge siden 1998 i Virtual Garden, Ogilvy, Shnel&Melnychuck/SMFB og McCann før hun kom til Dinamo i mai 2012. Magazine-jobbingen startet i det små i slutten av juni.

– Det var i en middag at ble jeg invitert til å jobbe med 360-magasinet for Oslo Lufthavn Gardermoen. Det endte opp med at jeg ble sittende i Magazine frem til sommerferien, sier Nettan.

Siden da har hun «prøvespilt» for Magazine, men hennes første offisielle arbeidsdag var 1. november.

– Jeg er kjempeglad for å få muligheten til å videreutvikle meg og lære meg nye ting sammen med gjengen i Dinamo Magazine, sier Stubberud, som hittil har jobbet med publikasjoner som OSL 360, Fri tanke for Human-Etisk Forbund, Bufdir og Helse Vest-magasinet.

Sterke forventninger

Pr i dag har Dinamo Magazine ti ansatte. Dette innebærer en dobling det siste året: Petter Herming, som er daglig leder i Dinamo Magazine, er svært fornøyd med det siste årets ansettelser.

– I tillegg til Nettan har vi det siste året ansatt flere gode ressurser på design og art direction. Det er selvsagt ikke bare enkelt å vokse til det dobbelte i løpet av ett år, men vi ser at etterspørselen etter redaksjonelle produksjoner og godt innhold som gir en merverdi til kunder, brukere og medlemmer bare øker.

Du kan se mer om Dinamo Magazine her.