Talenter til Isobar

Isobar har vært på talentjakt denne vinteren og ansetter nå kreatørene Johannes Rummelhoff og Sigrid Harket fra henholdsvis Mediafront og Futatsu Industries.

41506 74902 original
Sigrid Harket og Johannes Rummelhoff. Foto: Isobar

Aegis-byrået Isobar teller nå over 20 medarbeidere. Ved tidligere rekrutteringer har man sett mest etter erfaring og rutine, men denne gangen har byrået først og fremst sett etter «morgendagens» kreatører. Nå har de funnet dem i Johannes Rummelhoff fra Mediafront og Sigrid Harket fra Futatsu.

– Vi har sett etter kreatører som evner å kombinere en tradisjonell kampanjetankegang med de muligheter og utfordringer merkevarer møter i et moderne, holistisk kommunikasjonsperspektiv, sier byråleder i Isobar, Nils Ola Bark.

Sigrid Harket er utdannet AD fra Westerdals med erfaring fra Anorak og Futatsu, mens Johannes Rummelhoff kommer fra Mediafront og har tidligere jobbet i blant annet Hyper.

– Sigrid er et rasende dyktig kommunikasjonstalent som vi er glad for har kommet til oss, mens Johannes er en av markedets sterkeste innovasjonsorienterte kreatører. Han er langt over snittet nysgjerrig på ny teknologi og hvordan dette kan engasjere og skape resultater i kommunikasjon. Begge blir svært viktige i forhold til vår ambisjon om å være et innovasjonsorientert fullservicebyrå, sier Bark.