Ludens styrker laget

Reklamebyrået har den siste tiden fokusert på å utvikle helhetlig kommunikasjon der spesielt mulighetene ved bruk av digitale kanaler utnyttes maksimalt.

52025 5e092 original
Annette Kallevig, Ester Conings Vanvik og Stian Bakkane. Foto: Ludens

Annette Kallevig er byråets nye Fagleder for Digital Markedsføring. Hun kommer fra webROI AS, der hun har drevet som webmarkedsfører og digital inspirator gjennom workshops og kurs. Hun har bred og lang erfaring innen markedsføring fra blant andre Lintas, New York, TBWA Oslo, Razorfish Oslo og Cell Network (nå Bouvet).

Ester Conings Vanvik er konsulent med 15 års erfaring fra reklamebransjen, både i Belgia og i Norge. Hun er nettopp ferdig med MBA, med fokus på Business Strategi og Markedsføring. Hun kommer sist nå fra Kitchen.

Stian Bakkane er utdannet interaksjonsdesigner ved NITH i Oslo, og kommer fra SOL. I Ludens vil han ha ansvar for brukeropplevelse. Det innebærer alt fra kartlegging av brukerbehov tidlig i produktutviklingsfasen, informasjonsarkitektur, tegning av grensesnitt og brukerinteraksjoner. Samt design, utførelse, og analyse av brukertester.

– Vårt mål er å lage kommunikasjon som folk faktisk setter pris på, sier daglig leder Kjerstin Tollefsrød.

– Vi tror at den beste merkevarebyggingen overfor dagens og morgendagens kunder skjer ved å respektere menneskers tid, ønsker og interesser. Vi vil også at mest mulig av det vi lager for kundene våre skal gi målbare resultater. Nå styrker vi laget med tre ressurspersoner som skal ta oss videre på denne veien.