Team på 3,72 hyllemeter til Retail House

Retail House øker kapasiteten med Øivind Kristiansen og Helge Ove Søndenaa Svendsen.

54626 70be3 original
Helge Ove Søndenaa Svendsen og Øivind Kristiansen. Foto: Retail House

Øivind Kristiansen kommer fra McCann og har lang erfaring med kanaluavhengige kampanjer for kunder som TINE, Diplom-is, TV2, Statoil Fuel & Retail, KIWI og Freia.

Helge Ove Søndenaa Svendsen kommer fra Grow Stockholm og Oslo, og før det var han en tur innom Crispin Porter + Bogusky i Colorado. Han har opparbeidet seg en bred kompetanse gjennom å jobbe med kunder som Sapa, Bring, Atomic, Suunto, Old Navy, Coke Zero og Rørosmeieriet.

– Vi er utrolig glade for å få med oss Øivind og Helge som nytt kreativt team her i Retail House. Med en stadig voksende kundeliste og med dette teamet på plass er vi nå klare for å håndtere enda flere kreative utfordringer. Å lage merkevarebyggende og salgsutløsende kampanjer for både kjeder og leverandører er komplekst, og krever bred forståelse av både kjedeprosesser og shopperadferd. Øivind og Helge representerer både bred og riktig kompetanse og erfaring for oss, og sammen med våre øvrige kreatører og rådgivere vil de være viktige bidragsytere for oss, sier daglig leder Christoffer Berg.

Teamet melder at de allerede er i gang med flere spennende prosjekter. Av de litt mer interne prosjektene jobber Øivind (182) daglig med å bli høyere enn Helge (190), mens Helge forsøker å anskaffe en like kledelig skjeggvekst som Øivind.