Brazier til SDG

Ny Client Director, Digital på plass hos Scandinavian Design Group.

61471 64777 original
SDG står blant mye annet bak den Gullblyant-vinnende installasjonen «Breaking the Surface», laget i forbindelse med 10-årsjubileet til det norske oljeselskapet Lundin.


Lloyd Brazier, ny Client Director, Digital i SDG.

– Det er alltid fint å fylle på med flinke folk, men det er ikke nok i seg selv. Folk må ha ambisjoner om å bidra til å ta fremtiden inn i dagens tjenester og konsepter. Det er akkurat dette vår nye digitale rådgiver har engasjert seg i. Lloyd tør å tenke stort og har god forståelse for hvordan digitale opplevelser skaper verdier i prosjektene våre, sier Jannicke Øiaas, administrerende direktør i Scandinavian Design Group.

Lloyd Brazier har sin erfaring fra ulike byråer som RGA og Poke i London, AKQA i Berlin og nå sist fra Futatsu Industries. Han har tidligere blant annet levert prisvinnende løsninger for selskaper som Volkswagen, MTV og Orange Telecom.

– Jeg trives veldig godt med alt fra den minste detalj-animasjonen til de store, holistiske løsningene. Jeg er veldig glad for å ha blitt en del av Scandinavian Design Group og McCann-familien. De sitter med så mye erfaring og har allerede vist hvordan de evner å kombinere analog og digital på alle nivåer fra strategisk innovasjon, branding og tjenesteutvikling, til SEO og innholdsstrategier, sier Brazier.