Elvegård til SDG

Christin Elvegård er ny rådgiver i Scandinavian Design Group.

74287 ba91f original
Rådgiver Christin Elvegård og administrerende direktør Jannicke Øiaas. Foto © SDG

Christin Elvegård er en rutinert rådgiver med bakgrunn fra ulike kommunikasjonsdisipliner. Hun har også lang erfaring innenfor kommunikasjon for offentlige etater og reiseliv.

– Med Christin på laget, har vi nå en god bredde i rådgiverne. Med hennes tverrfaglige bakgrunn og erfaring skal vi bidra til at kundene våre lykkes enda bedre i sin helhetlige tilnærming til markedet, sier administrerende direktør Jannicke Øiaas i Scandinavian Design Group.

– Vi vet hvor viktig det er å kombinere ulike fagkompetanser og designdisipliner for å skape helhetlige merkevarer. Å forstå hva det krever også i møte med fortjente og betalte kanaler er viktig i vår satsing fremover. Christin vil jobbe som rådgiver og være kundeansvarlig for deler av vår portefølje.

Reiseliv og retail

Elvegård kommer fra jobben som rådgiver i Los&Co, der hun jobbet med utvikling og lansering av ny merkevarestrategi for Hurtigruten og Spitsbergen Travel. Hun har også lang erfaring fra retail, blant annet gjennom rollen som rådgiver for Rimi. Hun var tidligere seks år i Dinamo, der hun hadde kundeansvar for tverrfaglig kommunikasjonsarbeid og kampanjeutvikling for blant annet Oslo lufthavn, Statens vegvesen, Enova samt Gjensidige, Nycomed og Nordnorsk Reiseliv. I 2012 var hun leder for styringsgruppen i Reklame for Alvor.

– Jeg er både henrykt og stolt over å få muligheten til å være en del av et så deilig faglig fellesskap som Scandinavian Design Group representerer. Det holistiske tankesettet og fokus på innovasjon som SDG står for, traff meg midt i både hjerte og hjerne. Her får jeg muligheten til å jobbe med merkevarer som ønsker å skape virkelig endring for kundene sine til å bidra til å utvikle tjenester som gjør hverdagen enklere og ikke minst bedre for folk flest, sier Elvegård.