Tre til Trigger

Med ansettelsen av Helene Svabø, Kamilla Amundsen Willix og Fredrik Myhre hever kommunikasjonsbyrået kompetansen innen design, sosiale medier og politikk.

Helene Svabø, Kamilla Amundsen Willix og Fredrik Myhre er alle nyansatte i Trigger Oslo.

– Vi er utrolig glade for å ha dem på plass. I Trigger Oslo er vi opptatt av å utvikle virksomheter som betyr noe for folk, og våre tre nye kollegaer styrker kompetansen innenfor flere fagområder som kan bidra til at vi får til nettopp det, forteller daglig leder i Trigger Oslo, Bente Kvam Kristoffersen.

Helene Svabø kommer fra rollen som markedsansvarlig for digitale kanaler i SOS- barnebyer. Hun har tidligere jobbet i markedsavdelingen til Google Norge, i Quisma/Group M, i Stockholm og Empefire, i tillegg til å ha drevet frem sitt eget ullgrenser-prosjekt (MorKaurin) som fikk sitt utspring etter at hun og hennes mor sammen med Karpe Diem designet strikke- merch. I Trigger Oslo får hun rollen som rådgiver, med vekt på bruk av sosiale medier. 

Kamilla Amundsen Willix er rådgiver for politikk og samfunn, og har erfaring som journalist i Aftenposten, kommunikasjonsmedarbeider i Bærum kommune og hos Riksantikvaren, samt diverse verv i ulike organisasjoner. Hun har i tillegg jobbet i mange år som frivillig i Plan International Norge innenfor både kommunikasjon og politikk, og har en mastergrad i statsvitenskap.  

Fredrik Myhre har jobbet i mange år med produksjon av visuell kommunikasjon i McCann Worldgroup, og har også erfaring med blant annet webutvikling og front-end design i både film og IT-bransje. I Trigger Oslo vil han også jobbe på tvers av mange fagområder, og er ansatt som senior designer. Ifølge Kvam Kristoffersen er han også en habil fotograf.

– Det blir en ganske allsidig hverdag med både design, innovasjon, teknologi og fotografi. Jeg gleder meg til å fotografere noen kampanjer fremover, og ta fatt på en UI-design jobb for en app før jul, kommenterer Myhre.

Tilbake til skolebenken

Ifølge byrået har alle tre kommet godt i gang i sine respektive roller og bidrar blant annet inn til årets TV-aksjon, som arrangeres 22. oktober og går til UNICEF.

– Det er utrolig moro å være med i innspurtsfasen på et prosjekt som skal hjelpe de 27 millioner barna som har mistet skolegang som følge av krig og konflikt, tilbake på skolebenken, kommenterer Willix.

Ifølge Helene Svabø er Trigger et byrå med «hjartet på rette staden».

– Jeg har allerede fått være med på så mye spennende, hvor hele byrået jobber samlet for å oppnå de beste resultatene for kunden. Jeg digger at ingen gir seg her før det har blitt så bra som det kan bli, avslutter hun.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.