Kreative krefter til Tom Wood

Første arbeidsdag i 2018 ble to nye damer ønsket velkommen på jobb i Tom Wood: Marion Celine Rudsli og Sanda Zahirovic. Begge kommer fra design- og kommunikasjonmiljøet i ANTI.

Marion Celine Rudsli blir Online & E Commerce Manager, med hovedansvar for den stadig økende online-omsetningen, mens Sanda Zahirovic skal ta plass i en helt nyopprettet stilling i selskapet som Brand Manager.

Førstnevnte har erfaring innen management, PR og SoMe fra ANTI Brandpeople, hvor hun har jobbet som manager for kjente influencers.

– Marion kommer som et friskt pust og skal videreutvikle online-plattformen vår i tiden fremover. Det blir spennende å ha på lag to jenter som begge er kreative og full av energi til å ta Tom Wood til det neste nivået, sier Morten Isachsen, daglig leder i Tom Wood.

– Etter å ha jobbet med å styrke merkevaren til både etablerte- og up-and-coming influencere, blir det spennende å jobbe på denne siden av bordet, hvor jeg kan vie all min tid til én merkevare, sier Rudsli.

– En skikkelig luksusfølelse

Zahirovic jobbet inntil nylig som Chief Marketing Officer hos ANTI, og har jobbet med noen av de største merkevarene både i Norge og internasjonalt. Hun har 10 års byrå-erfaring, blant annet som kreativ leder i Melvær & Co og har jobbet flere år som art director i London for blant annet Net-A-Porter. 

–  Det er en skikkelig luksus-følelse å endelig kunne få på plass en stilling som i første omgang ikke handler om ren drift, salg eller denslags. Sanda skal løfte merkevaren Tom Wood, en høyst viktig og nødvendig oppgave når vi nå har ekspandert så pass mye i utlandet, sier kreativ leder Mona Jensen.

— Dette var en mulighet jeg ikke kunne si nei til, sier Zahirovic. – Jeg ser frem til å bruke min tverrfaglige erfaring for å være med å bygge Tom Wood videre og skape den drømmen Mona og Morten startet på.

Tom Wood ble startet i 2003 av Mona Jensen og Morten Isachsen, og teller i dag 16 ansatte fordelt på hovedkontoret og den lille butikken i Prinsensgate i Oslo.


Kommentarer

Ingen kommentarer ennå.

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.