JCP styrker PR- og innholdssatsingen

Sølve Hindhamar går til JCP etter 13 år som journalist og nettredaktør i Se og Hør. Samtidig forlater Maria Ebbestad Kondomeriet, der hun har vært presseansvarlig og nettredaktør. Begge blir del av JCPs PR-avdeling.

88332 e39f7 original
Maria Ebbestad, Henrik Juel Teige og Sølve Hindhamar. Foto © JCP PR

– I Maria og Sølve har vi sikret oss to meget erfarne bransjeprofiler som vil styrke vår satsing på PR og innhold, sier daglig leder i JCP PR, Henrik Juel Teige.

Driver populær podkast

Maria Ebbestad kommer til JCP etter syv år i Kondomeriet. Der har hun vunnet en rekke priser for sitt arbeid i sosiale medier. I tillegg driver hun «Helt Naken», en av Norges mest populære podkaster. I JCP går Maria inn i rollen som rådgiver.

– JCP har markert seg med mange spennende jobber i det siste og jeg ser fram til å hjelpe våre kunder til å bli bedre på PR og sosiale medier, sier Ebbestad.

– Maria har meget gode resultater fra Kondomeriet og bevist hvordan sosiale medier kan bidra til økt omsetning både på nett og i butikk, sier Juel Teige.

Fra Se og Hør til JCP

Sølve Hindhamar jobbet inntil nylig som journalist og utgavesjef i Seoghør.no, der han har vært siden oppstarten i 2006. Han har også bakgrunn fra NRK Buskerud og Dagbladet.

– For en som elsker kreative utfordringer er en jobb som innholdsrådgiver i JCP en fantastisk mulighet til å utvikle seg videre. Jeg gleder meg til å blomstre i Norges desidert mest spennende kommunikasjonsmiljø, sier Hindhamar.

Han skal bruke sin redaksjonelle erfaring til å skape unikt og engasjerende innhold for byråets kunder.

– Sølve har lang erfaring som journalist og et solid nettverk, så her har vi landet en kjemperessurs, sier Juel Teige.