Marketing 3.0

Betingelsene for markedsførere er i stadig endring, både med hensyn til virkemidler og en eksplosjon av valgmuligheter for forbrukeren.

Dette medfører at det blir stadig viktigere å ha god innsikt i hvordan du skal påvirke kundene dine og ikke minst sørge for at kundene søker etter din virksomhet og går god for deg (les troverdighet og vareprat).

Ronny Kjeserud fra Carat og Aina Lemoen Lunde fra PR-operatøren skal snakke med lidenskap om temaet denne morgenen. 

Utfyllende program og påmelding her!

Kommentarer

Artiklen ble skrevet 21. november 2013 13:30 om et event som var kl 08:30 - 10:00

Toppen av ironi er det at teksten lyder:

Dette medfører at det blir stadig viktigere å ha god innsikt i hvordan du skal påvirke kundene dine og ikke minst sørge for at kundene søker etter din virksomhet og går god for deg...

Logg inn eller opprett en konto for å være med i diskusjonen.