Ny Solo-film

McCann har laget sin første reklamefilm for Solo, som har lansert en ny variant Solo Super. Det er det første reklamefremstøtet McCann gjør etter at de fikk Solo på kundelista.

16912 bea93 original

Vi ville lage et lite moderne eventyr rundt det nye konseptet «Uvanlig Forfriskende»; en noe uvanlig film som forhåpentligvis vokser hver gang man ser den og være et annerledes innslag i målgruppens hverdag, sier tekstforfatter Tore Woll.

Filmen er uvanlig i mer enn én forstand; den er nemlig 60 sekunder lang, mens de aller fleste reklamefilmer på TV følger 30-sekundersformatet.

Kreativt team: Tore Woll og Erlend Klouman Høiner

Konsulent og prosjektleder: Anniken Schjøtt og Kirsten Torkildsen

Byråprodusent: Beril Holte Rasmussen

Kundekontakt: Karen Lima

Produksjon ved Social Club, Stockholm.

Produsent: Rickard Edholm og Johan Lindstrøm

Musikk: Magnus Frykberg

Regi: Jesper Ericstam.

Involverte byråer

Mc Cann Logo blue

McCann Oslo