Den første annonsen er for Audi A3 TDIe, og tematikken er utslipp. Men med en ærlig inngang: «Grå bil». (Det finnes ikke grønne biler.)
Den andre kampanjen består av to annonser for den nye Audi A4 Avant: «Sett kaffekoppen her» og «Noe å sette fingeren på.»
De to siste har varianter av følgende brødtekst: «Nye Audi A4 Avant er en bil som er verdt å dvele litt ekstra ved. Selv om den er fullstappet av det ypperste av Audi-teknikk, er det nok av detaljer å la seg begeistre av også på utsiden. Så sett fra deg kaffekoppen et lite øyeblikk og nyt den det fortjener både du og bilen.»
Teamet bak begge jobbene er:
Tekstforfatter: Ola Øvrelid
Ad: Thorbjørn Naug
Konsulent: Carl Bækken
Prosjekleder: Tor Anton Bjørge
Kunde: H.A. Møller AS
Ansvarlig: Petter Magnussen/Vidar Eriksen
Klikk plusstegnet i mediaspilleren for å se annonsene i større format. Høyreklikk i spilleren for å laste ned annonsen i opprinnelig format.
Involverte byråer
Bates