Audi i to varianter

Bates er klar med to nye jobber for Audi: En ærlig miljøannonse for modellen A3, samt to annonser for A4 Avant som fordrer at du dveler litt ekstra ved dem.

13817 3a028 original
13818 8b4b2 original
13819 8444c original

Den første annonsen er for Audi A3 TDIe, og tematikken er utslipp. Men med en ærlig inngang: «Grå bil». (Det finnes ikke grønne biler.)

Den andre kampanjen består av to annonser for den nye Audi A4 Avant: «Sett kaffekoppen her» og «Noe å sette fingeren på.»

De to siste har varianter av følgende brødtekst: «Nye Audi A4 Avant er en bil som er verdt å dvele litt ekstra ved. Selv om den er fullstappet av det ypperste av Audi-teknikk, er det nok av detaljer å la seg begeistre av også på utsiden. Så sett fra deg kaffekoppen et lite øyeblikk og nyt den det fortjener både du og bilen.»

Teamet bak begge jobbene er:

Tekstforfatter: Ola Øvrelid

Ad: Thorbjørn Naug

Konsulent: Carl Bækken

Prosjekleder: Tor Anton Bjørge

Kunde: H.A. Møller AS

Ansvarlig: Petter Magnussen/Vidar Eriksen

Klikk plusstegnet i mediaspilleren for å se annonsene i større format. Høyreklikk i spilleren for å laste ned annonsen i opprinnelig format.

Involverte byråer

22419 a32cc original

Bates