Bøll i eksosrøret

TRY reklamebyrå og parhestene Thorbjørn Ruud og Petter Bryde tar i bruk originale visuelle og dramaturgiske grep i sin nye kampanje for Volkswagens BlueMotion-teknologi (oppdatert, nå med synkrone filmer!)

15202 27fe7 original
15203 e0f78 original
15204 7823f original
15205 97783 original
15206 be072 original
15207 8ad6f original

BlueMotion er Volkswagens miljøkonsept for biler med lavt CO2-utslipp, og alle Volkswagens modeller er snart å finne i BluMotion-versjon.

Handlingen er lagt til to eksosrør, hvor en BlueMotion-bil og et BlueMotion Co2-utslipp representert ved et enslig menneske i ensfarget blå drakt er parkert ved siden av en bil med ordinært Co2-utslipp, en hel gjeng med menn med brune habitter.

Det er laget 5 filmer og 6 annonser. I denne omgang får du se de 4 første filmene.

Team hos TRY har vært AD Thorbjørn Ruud, tekstforfatter Petter Bryde, mac'er Thomas Bråten, prosjektleder Cathrine Wennersten og konsulent Morten Polmar.

Produksjonen er gjort av Acne Film.

Involverte byråer

Frame

TRY