Kjærlighet må pleies, uansett om den i utgangspunktet er aldri så sterk og dette gjelder også for biler. Det mener i hvert fall Audi som i disse dager er ute med en ny kampanje. Bates har laget de nye annonsene som skal på trykk i magasiner.
Å benytte seg av et autorisert verksted er den sikreste måten å ta vare på den unike Audi-følelsen. Her finner du den dedikerte ekspertisen som er nødvendig for at din bil skal fortsette å være og føles som Audi, sier kreativ leder Thorbjørn Naug.
Annonsene tar utgangspunkt i tre klassiske Audi-modeller, hvor stil og billedmaner fra når de ulike bilene var nye er gjenskapt.
De tre bilene som er avbildet er Audi 100 fra 1970, Audi 100 Coupé S fra 1971 og Audi quattro fra 1986.
Art Director: Thorbjørn Naug
Tekstforfatter: Ola Øvrelid Prosjektleder: Tor Anton Bjørge Konsulent: Carl Fredrik Elshaug Bækken Fotograf: Glenn Røkeberg Ansvarlig hos kunde er Tom Nordby.
Venstreklikk i mediespillervinduet for å laste ned annonsene. Klikk plusstegnet for å se en annonse i større versjon.
Involverte byråer
Bates