Se opp for Eggman

Saatchi har laget en kampanje med fire radiospotter som forteller om Rolf Stiansen, bedre kjent i musikerkretser som «Eggman». Kampanjen fremmer Sony Ericssons Walkmantelefoner.

13765 48810 original

Sony Ericssons nyere Walkmantelefoner kommer med Clear Audio Experience, som ifølge produsenten gjør at musikken får bedre lyd fordi man hører flere detaljer enn på andre musikktelefoner.

Dette kommuniserer nå Saatchi i fire radiospotter som forteller om Rolf Stiansen, bedre kjent i musikerkretser som Eggman. Han er landets fremste og mest brukte rytmeeggspiller, og er veldig fornøyd med at hans deltakelse på plater nå endelig blir hørt igjen, etter at mp3-formatet mer eller mindre komprimerte ham bort.

Ideen ble til gjennom gruppearbeid der hele Saatchis kreative avdeling deltok. Kampanjen er videreutviklet av Øyvind Waage og Jørgen C. Holst, og produsert av Stig og Stein v/Eskil Paus.



Klikk «Neste»-pilen i mediespillervinduet for å høre kampanjen.

a634350f-8739-472e-8495-2ef8ef0979f8.mp3

13763-7f159-original.mp3
Last ned

54640fa8-837e-41e0-9d1c-27b4b7934a06.mp3

13764-294f5-original.mp3
Last ned

e8d44f1f-0371-4a95-9782-f065b2af5708.mp3

13766-10f55-original.mp3
Last ned

319b9b8e-e3e0-4af9-94b3-6a8d42601df8.mp3

13767-ed5fd-original.mp3
Last ned

Involverte byråer

85927 b77c0 original

Per Høj