Arbeider Rottefella blir Godfella De fleste nordmenn har et forhold til Rottefella. Ved hjelp av Harpun er den gamle slageren blitt superhipp, hevder de selv. Involve! for Rottefella, 27.november, 2008 Aktuelt byrå Involve! Involverte byråer Involve! Involverte C Camilla Jarem Annet S Simon Oldani Annet S stian bjørhovde Annet Roger Henriksen Annet Vis mer + Ett par sko for hver trafikkdrepte Arbeider • JCP PRAD for Volvo Cars Norge / Trygg Trafikk TRY, Bleed og Snøhetta hedret for glimrende typografi Nyheter • redaksjonen 90-årsjubilant vant Sølvfisken for februar Nyheter • redaksjonen Innvendig kollektivreklame sendte nytt norsk band til himmels på en snau uke Arbeider • Publicis Kitchen for JCDecaux Schempelett kampanje fra SpareBank 1 og Morgenstern Arbeider • Morgenstern Dystopisk musikkvideo fra OCFB Nyheter • Victoria Unnisdatter Asmerom Bratli Se flere artikler og arbeider