Ikke forstå!

Norsk Tipping og Try lanserer en ny profilfilm for Lotto, den 47. i rekken laget ut i fra konseptet «Lottomillionærer er ikke som andre millionærer».

16894 7b36e original

Etter den actionpregede «Kebab»-filmen følte vi at den var på tide med en enkel ide igjen, forteller det kreative teamet i Try, AD Karin Lund og tekstforfatter Øystein Halvorsen.

«Telefonen», som filmen heter, består av kun to kamerainnstillinger og er produsert av 4 ½ ved regissør Marius Holst.

Filmen handler jo om den store «Telefonen fra Hamar» som så mange drømmer om å få. Filmen er varm og lun, samtidig som den har glimt i øyet. Derfor tror vi at den vil bli godt likt i alle målgrupper, sier Tove Kristin Liberg i Norsk Tipping.

Teamet bak:

AD: Karin Lund

Tekst: Øystein Halvorsen

Prosjektleder: Cathrine Wennersten

Konsulent: Morten Polmar,

Regissør: Marius Holst

Produsent: Håkon Øverås

Involverte byråer

Frame

TRY