Vi er veldig fornøyde med å ha fått med Eggum på dette. Han er et fint startskudd for konseptet, og vi kan allerede nå avsløre at det vil komme flere filmer hvor andre kjente og ukjente personer har fått livet sitt lysere, sier AD i Try, Karin Lund.
Filmen, med hittil ukjente versjoner av «Mor, jeg vil tilbake» og «En natt forbi» starter på TV2 i dag.
Vi har også utviklet en rekke promofilmer som viser hvordan Prior gjør livet lysere. Disse tar for seg fordelene til det hvite og lyse kjøttet, som for eksempel sunnhet, smak og enkelhet, sier tekstforfatter i Try, Øystein Halvorsen.
Total omprofilering. Try vant reklamekontoen til Prior etter en omfattende byråkonkurranse for trekvart år siden. Dinamo Design har ledet merkevareprosessen og har utviklet ny logo og nytt profilprogram.
Vi har hatt et godt samarbeid med Dinamo Design hele veien, og det har vært krevende, men først og fremst morsomt, å jobbe med så mye nytt på én gang. Det er på en måte en gylden sjanse til å gi merkevaren et ordentlig løft, sier konsulent i Try, Trond Sandø.
Filmen er produsert av Paradox med Andreas Riiser på regi.
Det virket som om Jan Eggum koste seg under opptakene, og jeg mener han her leverer en svært overbevisende skuespillerprestasjon. Så hvis han ikke får dreis på musikken igjen, har han iallfall en karriere å falle tilbake på, avslutter Øystein Halvorsen
Team fra Try:
AD: Karin Lund
Tekstforfatter: Øystein Halvorsen
Konsulent: Trond Sandø
Prosjektleder: Ulla Jacobsen og Kaya Yssen Try
Produksjonsselskap: Paradox
Regi: Andreas Riiser
Foto: Gaute Gunnari
Produsent: Gry Sætre og Beate Tangre
Ansv hos kunde: Lena Sarset og Jon Thomassen
Involverte byråer
TRY