Kampanjen tar for seg det store, men ofte overraskende øyeblikket der du får vite at tilværelsen skal berikes med barn.
– Vi likte tanken på å henvende oss til dem som akkurat har fått nyheten, eller kanskje ikke vet det enda. Det er jo et viktig og vakkert øyeblikk i livet, og vi håper kampanjen vil treffe både de ferske, de rutinerte og de som fortsatt løper uvitende rundt i hotellgangene, sier kreatør Hans Martin Rønneseth.
Barnefrie filmer. Filmene inneholder uvanlig nok ikke et eneste barn eller så mye som et glimt av en bleie.
– Du behøver ikke å fortelle småbarnsforeldre at det går med mange bleier i hverdagen eller at barn er sjarmerende. Det føles veldig forfriskende å angripe temaet fra en litt mer emosjonell og original innfallsvinkel, samtidig som vi minner om Kiws meget relevante tilbud, hevder kreatør André Koot.
Filmene er produsert av Acne Film og spilt inn i og rundt Los Angeles. Kampanjen starter denne uken.
Kreativ leder: Stig Bjølbakk
Team: André Koot, Hans Martin Rønneseth, Bjørnar Olsen og Kim Taanevig
Prosjektleder og in house-produsent: Vibeke Wiedswang
Konsulent: Lasse Polmar
Ansvarlig hos kunde: Tron Eggen og Terje Wold
Involverte byråer
SMFB