Nostalgisk vri

Sørlandschips slipper en splitter ny chipsvariant ut i butikkene, Sørlandschips med smaken av Peppes pizza. SMFB har laget lanseringskampanjen.

17499 acfaf original
17500 556e4 original
17501 c0159 original

Kvalitetsprodukter fra Sørlandet har skapt ekstra god steming hos oss, både faglig og sosialt. Den lille chipsfabrikken er en merkevare folk bryr seg om, med en posisjon og et spennende produkt det har vært meget givende å jobbe med, sier Christian Steen, daglig leder i SMFB.

Hele Norge har vokst opp med Peppes. Navnet og smaken betyr mye og byr på gamle minner for de fleste av oss, også karene på Sørlandschips. Det syntes vi var et interessant utgangspunkt for reklamen, legger kreatørene Koot og Rønneseth til.

I mediespilleren: Tre annonser og tre radiospotter.

Arbeidsgruppe:

Prosjektleder: Vibeke Wiedswang

Kreatører: Hans Martin Rønneseth og André Koot

Konsulent: Christian Steen

Formgiver: Edel Drage

Foto: Pål Laukli

Radioproduksjon: Sagveien Resort

Ansvarlig hos kunde: Trond Haug

4bc57d42-f584-40e8-b7cf-30a1645c2073.mp3

17496-b50ab-original.mp3
Last ned

e7afedb5-a2f2-46b4-b126-84d513f0feb6.mp3

17497-fa1a6-original.mp3
Last ned

ca71fea3-08a4-409e-bd1d-fc35f2d5ea87.mp3

17498-8edc7-original.mp3
Last ned