Med på det neste
Når alt veldig fort blir veldig lenge siden, da er det godt å ha bredbånd fra NextGenTel. Det er budskapet i tre nye reklamefilmer.
Aktuelt byrå
Artic Reklamebyrå
Artic har utviklet kommunikasjonskonseptet «Med på det neste» for NextGenTel, og de tre nye filmene markerer lanseringen av konseptet.
– Vårt mål er at NextGenTel skal oppfattes som nyskapende , ledende og best på bredbåndsopplevelser. Utviklingen går fort, men som kunde i NextGenTel er du med, sier Cathrine Framholt, markedssjef i NextGenTel.
Konseptet ble utviklet på sensommeren, og filmene ble skutt i løpet av en hektisk fredag i september.
– Vi ønsket å kommunisere NextGenTel som et selskap i forkant, og gjøre det på en sjarmerende og underfundig måte, sier Anders Kjetland, kreativ leder i Artic Reklamebyrå.
Resultatet ble karakterdrevne filmer der hovedpersonene mimrer om relativt samtidige nettfenomener som om de skjedde for lenge siden. Regissør er Arild Fröhlich, som i august fikk Amanda-pris for regien på spillefilmen «Fatso».
Musikken i filmene er det Datarock som står for.
Kreativt team: Tone Mehren, Anders Kjetland, Ellisiv Skogmo, Renate Sofia Siikaluoma
Konsulent: Arne Skiftesvik
Prosjektleder: Siv Hauge
Involverte byråer
Artic Reklamebyrå