Skarpeste kniven i skuffen

Forrige uke gikk starten på Canal Digitals kampanje for å få det norske folk til å åpne øynene for TV i HD-kvalitet.

17126 8f6dc original
17127 912a4 original
17128 96ce7 original

Sport er den arenaene der opplevelsen av HD-kvaliteten blir mest tydelig, og ikke minst så er det flere og flere sportsbegivenheter som sendes i HD. Problemet er at reklame-blokkene foreløpig ikke produseres i HD, derned blir det vanskelig å bevise kvaliteten.

Dermed ble kampanjen «Alle blir skarpere i HD» til, rett og slett for å trigge nysgjerrigheten. Opplevelsen av sport i HD er fantastisk. Alt, og alle, er mye skarpere enn du forventer og på flere måter enn du skulle tro. Denne gangen bevist med ord, framfor bilder.

Ansvarlig hos kunde: Andreas Røkke

Team hos Try:

Ad/Tekst: Stian Johansen/Janne Brenda Lysø

Konsulent/prosjektleder: Lars Mitlid/Marte Heiersted

Team hos Einar Film:

Regi: Nicholai Cleve Broch

Produsent: Nils Jørgen Kittilsen/Guri Neby

Involverte byråer

Frame

TRY