Hemmeligheten

Tine har tatt med seg en verdensberømt ost til Try, som har laget et nytt reklamekonsept.

14150 14d93 original

Resultatet blir å se på film og annonser denne uka. Konseptet markerer begynnelsen på en reposisjonering av Jarlsberg, der tradisjon og håndverk skal forsterkes med «den lille hemmeligheten som betyr så uendelig mye.»

Mange vet nemlig ikke at den unike Jarlsberg-smaken kommer fra en hemmelig ingrediens som har vært den samme siden 1956, og som er årsaken til at Jarlsberg er Jarlsberg umulig å kopiere.

Filmen er produsert av Einar Film.

Regi: Morten Tyldum

Produsent: Guri Neby

Team hos Try: Stian Johansen/Janne Brenda Lysø

Macer: Thomas Bråten

Konsulent: Eivind Moe

Prosjektleder: Cecilie Thue

Hos Tine: Per Henrik Finnson og Frode Fimreite

Involverte byråer

Frame

TRY