Valgte seg selv
Mandag startet egenkampanjen til Kitchen med den første av i alt av ni helsider i Aftenposten.
Aktuelt byrå
Publicis Kitchen
Kitchen skal gjøre en ny annonse for seg selv hver dag i ni dager framover. Annonsene er vunnet i Aftenpostens Best-konkurranse gjennom de siste årene. Alt er produsert av Kitchen, illustrasjoner inkludert.
Med så mange annonser til disposisjon har Kitchen fått muligheten til å utvikle en stor og synlig kampanje i Norges kanskje viktigste avis. Siden vi har vunnet Aftenposten Best sammen med våre kunder, var det også naturlig å lage kampanjen med utgangspunkt i hva vi har fått til sammen med dem, sier Bjørn Polmar, konsulent og arbeidende styreformann i Kitchen.
Byråleder Haakon Dahl presiserer at det byrå ikke er bedre enn de resultaene de klarer å skape for kundene sine.
Derfor er det både moro og tilfredsstillende å se hva vi kan oppnå når både kunde og byrå strekker seg litt lenger, enten det handler om å selge flyseter for Norwegian eller å endre holdninger til oljeindustrien, sier Dahl.
I mediespilleren: De seks første av i alt ni annonser. Du kan også laste ned disse under.
Konsulent: Kitchen
Kreativt team: Kitchen
Illustrasjon: Kitchen
44a6172c-5348-45e6-9e42-cdb1444ef984.pdf
Involverte byråer
Publicis Kitchen