Valgte seg selv

Mandag startet egenkampanjen til Kitchen med den første av i alt av ni helsider i Aftenposten.

18865 16293 original
18866 93a33 original
18867 20271 original
18868 3e989 original
18869 f52cc original
18870 6c85f original
35188 9c49f original
35189 5a880 original
35190 1294a original
35191 b8e24 original
35192 2ad4d original
35193 201ff original

Kitchen skal gjøre en ny annonse for seg selv hver dag i ni dager framover. Annonsene er vunnet i Aftenpostens Best-konkurranse gjennom de siste årene. Alt er produsert av Kitchen, illustrasjoner inkludert.

Med så mange annonser til disposisjon har Kitchen fått muligheten til å utvikle en stor og synlig kampanje i Norges kanskje viktigste avis. Siden vi har vunnet Aftenposten Best sammen med våre kunder, var det også naturlig å lage kampanjen med utgangspunkt i hva vi har fått til sammen med dem, sier Bjørn Polmar, konsulent og arbeidende styreformann i Kitchen.

Byråleder Haakon Dahl presiserer at det byrå ikke er bedre enn de resultaene de klarer å skape for kundene sine.

Derfor er det både moro og tilfredsstillende å se hva vi kan oppnå når både kunde og byrå strekker seg litt lenger, enten det handler om å selge flyseter for Norwegian eller å endre holdninger til oljeindustrien, sier Dahl.

I mediespilleren: De seks første av i alt ni annonser. Du kan også laste ned disse under.



Konsulent: Kitchen

Kreativt team: Kitchen

Illustrasjon: Kitchen

44a6172c-5348-45e6-9e42-cdb1444ef984.pdf

21594-5a688-original.pdf PDF, 6.741 MB
Last ned

Involverte byråer

87152 b889b original

Publicis Kitchen