Kyr på tur

SMFB har laget en ny kampanje for Freia Melkesjokolade med biter av Kvikk Lunsj.

15142 46cea original
15143 7564d original
15144 f0956 original
15145 b549c original
15146 ecad5 original

Ideen er enkel. To av Norges mest kjente merkevarer møtes i et produkt. Eller sagt annerledes: Melkesjokolade har fått litt Kvikk Lunsj i seg.

– Kyr på tur. Ikke så mye mer å si egentlig, sier byrået i en kommentar.

I mediespilleren ligger en film som begynner på TV i dag, samt en printkampanje bestående av fire motiver, som begynte så smått i slutten av forrige uke.

Byrå: SMFB

Arbeidsgruppe: Carl-Erik Conforto, Stig Bjølbakk, Christian Steen, Vibeke Wiedswang, Marius Hanstad.

Produksjonsselskap: Moland Film

Regi: Niklas Fröberg

Produsent: Mone Mikkelsen

Foto: Isidor Åstrøm

Kundeansvarlig: Cecilie Stene-johansen, Bjørn Kjetil Tønnesen


Involverte byråer

22656 cabdf original

SMFB