SONY 2012

Deltakeren i konkurransen får som oppgave å velge det mannskapet han eller hun tror vil maksimere menneskehetens sjanse for overlevelse

977 70599 original
1022 2b26e original
1487 48a28 original
2031 68d5d original
2499 bd0dc original
2586 f1d02 original
3058 3619d original
3473 69974 original
3517 db304 original
3991 91d30 original

Deltakeren i konkurransen får som oppgave å velge det mannskapet han eller hun tror vil maksimere menneskehetens sjanse for overlevelse.

Vi har benytter Facebook Connect slik at folk kan velge sitt mannskap blant venner på Facebook. Den som velger mannskap får sitt mannskap postet på sin vegg. De utvalgte får beskjed om hvilken rolle de er tildelt på sin vegg.

Det trekkes en vinner av to kinobilletter hver dag i kampanjeperioden. Vinnerne av disse er automatisk med i trekningen av hovedpremien, som er en reise til 12 land på 20 dager.

Involverte byråer

4176 62505 original

Screenplay Kommunikasjon