Det er MK Bergen om står bak annonsekampanjen. Her er noen bevingede ord fra over kjølen:
De aller fleste har fått med seg at Kavli har en majones på markedet, og at den har justerbar åpning. Vi har valgt å videreutvilke idéen fra lanseringsperioden i noen nye kanaler, og har hentet inn flere referanser fra sanger og eventyr for å illustrere tubens tre åpninger. Da er det jo gledelig at flere og flere prøver produktet, for det smaker jo så godt. Vi tror nemlig på at de som smaker Kavli majones blir hos Kavli majones, og det er den nye smaksgarantien et bevis på. Kavli er jo både godt og praktisk, faktisk.
Meldingen avsluttes på kryptisk vis:
Nihit! Kivli mijinis mid jistirbir ipning.
Involverte:
Tekst: Jon Hjørnevik
AD: Snorre Martinsen
Designer: Ole Færøvik
Illustrasjon: Esra Caroline Røise
Prosjektleder: Britt Hege Karlsen
Konsulent: Svein Roger Selle
Ansvarlige hos kunde: Lise Godfrey & Anders Q. Fosse
Involverte byråer
MK Norway