Eventyrlige åpninger

Ny kampanje for Kavli majones med justerbar åpning.

14969 809f4 original
14970 253da original
14971 c5942 original

Det er MK Bergen om står bak annonsekampanjen. Her er noen bevingede ord fra over kjølen:

De aller fleste har fått med seg at Kavli har en majones på markedet, og at den har justerbar åpning. Vi har valgt å videreutvilke idéen fra lanseringsperioden i noen nye kanaler, og har hentet inn flere referanser fra sanger og eventyr for å illustrere tubens tre åpninger. Da er det jo gledelig at flere og flere prøver produktet, for det smaker jo så godt. Vi tror nemlig på at de som smaker Kavli majones blir hos Kavli majones, og det er den nye smaksgarantien et bevis på. Kavli er jo både godt og praktisk, faktisk.

Meldingen avsluttes på kryptisk vis:

Nihit! Kivli mijinis mid jistirbir ipning.

Involverte:

Tekst: Jon Hjørnevik

AD: Snorre Martinsen

Designer: Ole Færøvik

Illustrasjon: Esra Caroline Røise

Prosjektleder: Britt Hege Karlsen

Konsulent: Svein Roger Selle

Ansvarlige hos kunde: Lise Godfrey & Anders Q. Fosse

Involverte byråer

39028 2217e original

MK Norway