Musikk+Kunst

Platekompaniets sommerkampanje fokuserer på skjæringspunktet mellom musikk og plakatkunst.

16513 c7647 original
16514 13672 original
16515 ac578 original
16516 92d6f original
16517 6483c original
16518 41179 original

Plakatkunst og musikkfestivaler har alltid eksistert side om side, og Anti står bak en kampanje hvor anerkjente internasjonale plakatkunstnere har levert hver sin tolkning av platekompaniets kjenningsfigur i forskjellige festivalmotiver.

Platekompaniets store sommerkampanje og vil prege alle butikker, betjening, web og festivaler denne sommeren.

Anti har fått med seg et stjernelag av designere på denne kampanjen som består av Ville Savimaa fra Finland, Sebastian Feraut aka Niark1 fra Frankrike, Jeremyville fra Australia og Heidi Wilhelmsen fra ANTI, Norge. Dette er plakatkunstnere/illustratører som alle har en solid CV bak seg, og har i tillegg til egne utstillinger verden over jobbet med internasjonale merkevarer som Diesel, Nike, Adidas, Converse med flere.

– Det er utrolig morsom å kunne gjøre et internasjonalt samarbeidsprosjekt med så mange anerkjente bidragsytere. Vi har hatt det veldig gøy og det gir oss et blikk utover Norge som er både inspirerende og lærerikt, sier senior designer Heidi Wilhelmsen og ansvarlig for kampanjen hos Anti.


Involverte byråer

91126 20304 original

ANTI