Bleed fornyer eiendomsmegler

Eiendomsmeglerkjeden Ihus har nylig gjennomført en modernisering av sin visuelle profil.

16382 2c67e original
16381 afa06 original
16383 30c8d original
16384 922e0 original
16385 50f59 original
16386 9c912 original

Det er Bleed som står bak reprofileringen.
– I en konkurranseutsatt og forholdsvis konservativ bransje har ihus alltid turt å gå egne veier, og den nye profilen er inget unntak, sier Annika Mørch, strategy manager i Bleed.

– I hus var de første i bransjen til å stille uten dress på visning, og de har alltid vært opptatt av å kjøre en moderne og uformell stil, i kombinasjon med profesjonelle og kvalitetssikre prosesser. Som markedsleder i Oslo øst og sentrum og utfordrer i Oslo vest bidrar den nye profilen til ytterligere å forsterke posisjonen.

Erik Hedberg, seniordesigner i Bleed, forteller om tanken bak den nye profilen.
– Gjennom et tidløst grafisk uttrykk ville vi skape noe nytt i eiendomsbransjen, noe som reflekterer Ihus' filosofi og kjernevirksomhet. Inspirasjonen er hentet fra fysiske arealer og konstruksjoner. Vi har også hentet inspirasjon fra innredning og det som skaper personlighet i hjemmet.

Fredrik Sanne, som er administrerende direktør i Ihus, sier seg meget fornøyd med jobben.
– Å re-designe vår profil var en strategisk avgjørelse som skal gjøre oss mer konkurransedyktige ikke bare når det gjelder å tiltrekke oss kunder, men også gode meglere og franchisetakere.

Involverte byråer

90284 22fa4 original

Bleed