Olden har eksistert som flaskevann i 16 år, og som en vannkilde under isbreen i tusenvis av år. Det var derfor på tide med en revitalisering av merket, og Dinamo har stått for både flaskedesign og utvikling av kommunikasjonskonsept for Olden. Nå er flasken i butikken, og reklamefilmen på TV.
Konseptet «Urørt» er en beskrivelse av Olden og vannets opprinnelse, og åpner for kommunikasjon som snakker om hvordan vi på flere områder i livet og verden har beveget oss kanskje i overkant langt vekk fra det opprinnelige og naturlige, forteller byrået.

Om flasken forteller de dette:
Den nye flasken er høyreist og moderne samtidig som den reflekterer merkets tradisjon. Etiketten omfavner flasken og viser at vannet er «Beskyttet av naturen». Utsiden av etiketten (det sorte/hvite) symboliserer isbreen/fjellet som beskytter kilden/vannet (det turkise) på innsiden av etiketten.
Flasken er utarbeidet i samarbeid med Frost Produkt AS.
Reklamefilmen er produsert av Flodellfilm med Regissør Jørn Hagen.
Dinamo reklame:
Byråprodusent: Tonje Østbye
Team: Mattis Bentzen og Morten Andresen
Rådgiver: Anniken Fjelberg
Prosjektleder: Anne Gro Carlsson
Dinamo design:
Designere: Kristine Lillevik, Henrik Tandberg, Caroline Dahlström
Rådgiver: Anniken Fjelberg
Prosjektleder: Turid Rønningen