Digital Max

Miksmaster står bak årets Max Marketing Mix-kampanje.

17292 99896 original
17293 cc4ae original
17294 ea752 original
17295 aa8eb original

Reklame- og markedsføring går mot det digitale, og tema for Max Marketing Mix 2010 er nettopp digitale muligheter. Kampanjen skal rekruttere deltagere fra byråer og kunder til konferanse og bransjefest. Under temaet «digital natives vs. digital immigrants» dramatiserer kampanjen hvordan målgruppen i forkant av og under konferansen kan få innpass i den nye digitale verden.

Kampanjen består av invitasjon med floppydiscs, filmer på YouTube og nettsider, bannere samt en konkurranse over flere uker.

Teamet i Miksmaster er multimediautvikler Thomas Bull, interaksjonsdesignere David McInnes, Stian Tyriberget, Christian Bjørndalen og Eirik Lillebo, art director Frode Karlsen, tekstforfattere Håkon Rakeng og Elisabeth Arntsen Storaker og konsulent/prosjektledere Cecilie Matheson og Kirsti Hansen. Samt skuespillere Ludvig, Frøya og Petter. Filmfoto v/Catapult Film.

Involverte byråer

Miksmaster